Careers @ Itility

Backoffice Generalist

Zit het in jou om te plannen, regelen en organiseren? Vind je het belangrijk dat jouw collega’s altijd op jou kunnen bouwen en vind je kwaliteit een logisch uitgangspunt? Houd jij van afwisseling en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan zijn we op zoek naar jou! 

We hebben je expertise nodig

Bij Itility hebben we verschillende interne teams die onze organisatie draaiende houden. Daarbij kun je denken aan; HR, finance, marketing en facility. Daarnaast hebben we diverse kleinere teams die specifieke diensten verzorgen voor onze collega’s, bijvoorbeeld; training, inkoop en wagenparkbeheer.

Voor deze functie zoeken we een spin in het web, een duizendpoot: iemand die zich thuis voelt in een facilitaire rol, maar daarnaast graag ook andere taken vervult. Onderstaand een korte omschrijving van de eerder genoemde rollen:

Training: Itility onderhoudt een uitgebreid pakket aan training en cursussen (intern en extern) . Hiervoor organiseer en faciliteer je de gehele kalender, Van uitnodigingen versturen, bewaken van de kwaliteit en meedenken over de inhoud van onze trainingen. Mocht het je in de toekomst leuk lijken om zelf trainingen te geven / collega’s te coachen – dit is op termijn mogelijk.

Inkoop: Itility werkt met vaste partners voor de inzet van contractors, freelancers en ZZP’ers die op interim basis voor ons werken. Het inkoop team is verantwoordelijk voor deze groep collega’s. Denk hierbij aan: uitzetten van vacatures, onboarding & offboarding, verlengingen en het aanspreekpunt zijn voor zowel interne collega’s als externe partijen.

Wagenparkbeheer: Een groot deel van onze collega’s heeft de beschikking tot een lease auto. In deze rol ben je verantwoordelijk voor ons wagenpark. Je onderhoudt contact met de lease maatschappijen, ontzorgt je collega’s rondom hun auto’s, verzekeringen en houdt een duidelijke administratie bij.

 Wat houdt de rol verder nog in:

  • Je bent het visitekaartje van Itility: je ontvangt en begeleidt gasten, ook telefonisch.
  • Je ontzorgt onze consultants door hen te faciliteren in de brede zin: voorzien van bedrijfsmiddelen en helpen bij andere operationele vragen
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor externe partijen waar Itility mee samenwerkt op het gebied van gebouwbeheer, schoonmaak, beveiliging en leveringen. Je bewaakt afspraken die gemaakt zijn en onderneemt actie wanneer nodig
  • Je beheert de (kantoor)benodigdheden
  • Je registreert en beheert uitgegeven bedrijfsmiddelen
  • Je ondersteunt bij administratieve bedrijfsprocessen zoals on- en offboarding
  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene mailbox en zorgt ervoor dat de hieruit voorkomende taken binnen je team worden opgepakt

Wij gaan graag samen met jou in overleg om te bepalen wat de best passende rol gaat zijn. We gaan hier een leuke combinatie van maken die er uiteindelijk voor zorgt dat jij binnen Itility aan de slag kan.

Ontmoet Itility

We zijn een consultancy team dat bestaat uit data experts, cloud experts en IT professionals die werken met grote enterprise organisaties en innovatieve startups. Bij Itility verbinden we technologie met data om altijd die ene stap verder te gaan voor onze klanten. 

Je kunt onze cultuur omschrijven als “no-nonsense, met passie”. Werken bij Itility gaat om werken met mensen, en altijd dicht bij de klant blijven.  

We partneren met de klant, schouder aan schouder, om hun digitale oplossingen neer te zetten. We zijn vormers. We leveren, en zorgen ervoor dat omgevingen vlekkeloos beheerd worden, maximaal geautomatiseerd. Vooruitkijkend naar de volgende uitdaging, de volgende innovatie. 

Houd jij ervan om altijd die volgende stap te zetten? Wil jij werken met passie voor wat je doet, in een team dat wordt gedreven door diezelfde passie?  

Dan ontmoeten we je graag.  

Dit is wat we je bieden

Bij Itility investeren we in elkaar. Behalve een prima salaris krijg je bij Itility veel extra’s, zoals:

Jij gelooft in

Jij bent graag de spin in het web en vindt ad-hoc werkzaamheden een uitdaging. Je hebt graag alles tot in de puntjes geregeld, en communiceert helder. Je bent dusdanig flexibel dat je prioriteiten kan (bij)stellen op basis van de behoefte van je (interne) klant. Verder:

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau
  • Heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Ben je flexibel inzetbaar en vind je het niet erg om af en toe aanwezig te zijn bij events na kantooruren
  • Ben je woonachtig in regio Eindhoven (maximaal 30 minuten reisafstand)
  • Heb je een klantgerichte instelling en ben je communicatief vaardig, zowel in Nederlands als Engels, in woord en geschrift

Screening is onderdeel van de procedure.

Locatie

Eindhoven 

Share:

At Itility, we believe that gender, race, sexual orientation, age, or ethnicity do not define you or your value as a team member. Your ambition, your passion, your drive toward continuous growth, and your willingness to work together with colleagues and customers makes you valuable. Itility supports an inclusive environment where employees feel empowered to share their experiences, ideas, and knowledge.

More job openings Itility

Find (y)our passion