Skip to content

Front Office Medewerker

  • Op locatie
    • Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland

We hebben je expertise nodig

Is hospitality je op het lijf geschreven? Vind je het een sport om te zoeken naar manieren waarop het nog beter kan? Vind je kwaliteit een logisch uitgangspunt? Houd jij van afwisseling en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan zijn we op zoek naar jou! 
 

Direct bij binnenkomst zorg jij ervoor dat onze consultants én gasten zich welkom voelen en geholpen worden. In deze veelzijdige rol ben je onderdeel van het Facilities team van Itility. Daar horen uiteenlopende taken en verantwoordelijkheden bij, waaronder: 

  • Je bent het visitekaartje van Itility: je ontvangt en begeleidt gasten, ook telefonisch. 

  • Je ontzorgt onze consultants door hen te faciliteren in de breedste zin van het woord: voorzien van bedrijfsmiddelen en helpen bij andere operationele vragen 

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor externe partijen waar Itility mee samenwerkt op het gebied van gebouwbeheer, schoonmaak, beveiliging en leveringen. Je bewaakt afspraken die gemaakt zijn en onderneemt actie wanneer nodig 

  • Je beheert de (kantoor)benodigdheden 

  • Je registreert en beheert uitgegeven bedrijfsmiddelen 

  • Je ondersteunt bij administratieve bedrijfsprocessen zoals on- en offboarding 

  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene mailbox en zorgt ervoor dat de hieruit voorkomende taken binnen het team worden opgepakt 

Dit is wat we je bieden

Je krijgt de mogelijkheid om je op de best mogelijke manier te ontwikkelen, onder persoonlijke begeleiding van de rest van het team. Naast een competitief salaris, ontvang je extra's zoals:

  • 26 vakantiedagen

  • 115 euro onkostenvergoeding

  • Reiskostenvergoeding

  • 50% bijdrage aan zorgverzekering

  • 60% bijdrage aan pensioenpremie

  • Bonus gebaseerd op jouw persoonlijke ontwikkeling en gezamenlijke successen 

  • Laptop en telefoon

  • Itility Academy - hard & soft skills training

  • Gebruik van gym op kantoor


Dit ben jij

Jij bent graag de spin in het web en vindt ad-hoc werkzaamheden een uitdaging. Je hebt graag alles tot in de puntjes geregeld, en communiceert helder. Je bent dusdanig flexibel dat je prioriteiten kan (bij)stellen op basis van de behoefte van je (interne) klant. Verder: 

 

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau 

  • Heb je ervaring in of affiniteit met hospitality of horeca  

  • Ben je bereid om soms in de avonden te werken 

  • Heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel  

  • Heb je een klantgerichte instelling en ben je communicatief vaardig, zowel in  
    Nederlands als Engels, in woord en geschrift 

  • Ben je tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar 


Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Locatie

Eindhoven


Contactpersoon

Tessa Reijnders

+31 (0)6 4419 1726


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Nieuwsgierig naar onze coole initiatieven? Klik hier om meer te lezen over onze customer use cases.

#LI-DNP
#LI-Onsite

Op locatie

of